Kensington Gardens.

Idag har jag och Susanna även hunnit med en promenad i Hyde Park, eller rättare sagt i Kensington Gardens som typ är en del av Hyde Park och som ligger närmast där vi bor =). Det var trevligt och händelserikt. Vi blev attackerade av en massa olika slags djur (eller ja, två olika iaf ;)). Hyde Park är helt full med ekorrar som springer runt överallt och vi brukade tycka att de är ganska söta, not anymore, nää haha, men i alla fall så var det en ekorre som hoppade upp på Susannas ben idag för att han/hon trodde att hon hade någon mat till honom. Han/hon bara hoppade upp och klöste sig fast på hennes ben. Läskigt! hihi!! De är ganska stora oxå ;). haha!
Precis efter denna hemska händelse så kommer en stor flock med fåglar flygande mot oss utan någon tanke på att väja så vi skriker och kastar oss ner på marken (speciellt jag som är lite rädd för fåglar normalt :)). Alla andra glodde på oss som om vi var två idioter (vilket vi kanske är oxå ;)). I alla fall så tog vi en massa bilder där. Det är väldigt vackert här nu med alla färger på löven m.m. Här får ni se lite:








Ekorren tar språnget mot Suss ben ;).






Vackert!!!






Royal Albert Hall




Ett monument som står i KG, vet inte vad det står för dock, orkade inte gå fram och läsa ;).


En kille som var asgrym på inlines =).


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va fina ni är !!!

2009-10-26 @ 19:18:36
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, man blir väl som sina vänner! ;D

Ja, det ska bli roligt! Jag börjar bli lite nervös :D

Puss <3

2009-10-26 @ 20:19:16
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: mamma

Det verkar kul där borta! Jag har kollat örat på sjukhuset och det var nästan bra. Ska in igen om en månad. Varit på studiedag i Svanesund, Orust. Vi har klippt oss hos Håkan och jag har varit på gymnastik. Maria och Lisbeth frågade efter dig. Lisbeth har meddelat Monica att du inte kommer hem på ett tag. De har visst lite ont om extrafolk på ICA, så Monica hade frågat efter dig. Ha det bra! Pappa hälsar!

2009-10-26 @ 21:34:10
Postat av: Lisbeth

hahah va fan jag förväntade mig värsta söta ekorrar med fin brun päls. inte någon grådaskig stor fet en.. såg ut som en råtta ju! haha :D stackars

2009-10-26 @ 21:55:03
Postat av: Ida

Ja mamma, de e de!! =) okej, va bra. mm, hälsa dem! Ojdå, jobbigt!! jag sa ju att det skulle bli jobbigt och pinsamt! neej! jaja, jag har ju faktiskt sagt till. Detsamma! Hälsa tillbaka! kram

2009-10-26 @ 22:48:15
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha! nä jag vet Lisbeth, haha!! de e lite läskiga ;). hahahaa! du har i alla fall gett mig kvällens härligaste skratt med den beskrivningen av ekorren =). haha! XD

2009-10-26 @ 22:51:54
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

haha, jag hoppas det :D men vet ej om mamma och Bjerne är så sugna på det serru ;) haha.

Pusspuss <3

2009-10-26 @ 22:54:54
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, vilka minnen dina bilder vacker! Har ett jattebra tips- men kommer inte pa vad det heter just nu! aterkommer... Men ni maste kolla in little venice! inte sa stort men helt underbart=) def vart att spendera nagra timmar dar...

2009-10-27 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0