Klackar.

Ja dessa klackar. ALLA tjejer i London har dem. Jämt. Ikväll var vi ute på promenad en sväng och tänkte se ifall vi hittade nån trevlig pub att gå in och sätta oss och ta en öl på (eeh, NOT, en cider såklart;)), och vi kände oss absolut inte finklädda i våra Platta skor. Flats som det heter här ;). haha!! Nä men det är helt sjukt asså, tjejerna här kan inte gå ut utan högklackat... Förut såg vi ett gäng tjejer på typ 10 pers, ingen hade under 10cm klack. Hur orkar de gå i dem?? Jag håller på och dö när jag går i mina klackar sisådär max en gång i veckan. Det verkar vara någon oskriven kod eller regel eller nått här för det är sååå tydligt att det är så det ska vara. Vi har tänkt på det varenda gång vi har varit ute. Vad är det för fel med ett par söta ballerinaskor, ett par sköna converse eller ett par snygga stövlar? Jag menar, idag kände vi liksom - ta en cider på en pub nånstans, inte behöver man klackar och klänning för det. Men alla vi gick förbi hade det på sig. Konstigt! Jaja, nu ska jag sluta tjöta om detta otroligt ointressanta och onödiga ämne. haha! Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha håller med dig totalt!



kan tänka att london är lite före sverige men paljetter och uggs kommer så smått;D

2009-10-24 @ 11:06:52
Postat av: Morbror Steve!!!!

Hej Ida!

Tror du inte att morbror hade passat in i Londons uteliv med sina foppatofflor och allmänt luggslitna uppenbarelse.Kul att läsa din blogg om dina äventyr.Roligt att nån i vår släkt kommit mer än 3km hemifrån.

Harebra!Steve.

2009-10-24 @ 19:48:19
Postat av: Ida

Hahaha!! Steve, du fattar inte vad jag och Suss skrattade när vi läste din kommentar.. Sååå roligt!! Ja det känns skönt att vara den som har kommit längst av oss ;). Hoppas allt är bra hemma! Hälsa familjen!! kram

2009-10-24 @ 20:54:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0