Maya är bara för rolig.

Asså jag måste bara berätta en så rolig grej som Maya sa när vi åkte hem med en av de röda dubbeldäckarna (94:an för att vara exakt) inatt. Vi sitter där, trötta och flummiga, lite smått irrtiterade/roade över att vi inte kunde gå in på någon klubb någonstans för att tankspridda Susanna har glömt sitt leg ;). haha! Vi har det bara allmänt trevligt medans 2/3 av bussen kollar på oss för att vi spårar ur så mycket i våra tankar och skämt så att vi skrattar fruktansvärt mycket. De e askul dock =)! Helt plötsligt säger Maya- "Asså vi får sluta skratta nu för jag får så ont i (här trodde vi att hon skulle säga MAGEN, men istället säger hon:) mina nyckelben(!!!!) när jag skrattar för mycket". Jag och Susanna trodde att vi skulle dö av skratt när hon sa detta (det kanske inte låter så kul men i stunden var det det ;), believe me), vi skrattade så att vi nästan föll av sätena. haha! Såhär störda är vi :). Men kul har vi! I alla fall så blev det så att vi satte oss och åt på en vegetarisk thai resturang i Soho istället för att gå ut (detta var ju såklart före bussresan då), det var trevligt! Ha de gött allihop!! Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, alltid ;) haha. Njeee, det var en studentkrog, så då är det tydligen speciellt eller något. förstår inte riktigt! haha. Va roligt för er! NI verkar trivas jättebra när man läser era bloggar :) Hoppas att ni får jobb snart!

Jaha, okej :) vad ska ni göra i Camden Market då?

Ja, jag ängtar så och det ska bli så roligt! :D

Puss <3

2009-10-25 @ 11:48:27
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej! Härliga bilder. Kul att ni trivs så bra. Steve upptäckte bloggen igår men nu ska han läsa den varje dag. Adresser: Bror Kristiansson, Järnvägsgatan 15 a, 455 61 Dingle.Märtha Johansson, Allmänna vägen 7 455 61 Dingle. Kajsas lag vann höstrusket. Lena och Arne ska åka till Kiel. Ha det bra. Kram mamma och pappa

2009-10-25 @ 18:44:37
Postat av: Morbror Steve.

Hej Ida!Jag pratade med din ömma moder för en stund sen och hon sa att du gärna ville ha reda på vad som händer hemma.Kajsa var med på höstrusket i Brastad idag och kan du gissa vilka lag som möttes i finalen i F14.Jo det var Svarteborgs FC 1 mot Svarteborgs FC 2.Flickor födda 96 slog flickor födda 95.Det har regnat hela dagen idag och blev mörkt redan klockan 16.00(eftersom min kropp fungerar som en solcell är det inte på topp en sån här dag)Hoppas det ordnar sig med jobb för er så ni kan stanna kvar och leva livet ett tag.

Vi hörs som ho sa Grena!

Steve.

2009-10-25 @ 18:51:42
Postat av: Ida

Tack för kommentaren mamma. Bra att du äntligen har kommit på hur man gör ;). haha!! okej, då ska jag skicka kort till dem. Tack för uppdateringen! kram



Steve: Ja de vill jag. Oj, va kul att Svarteborgs båda lag var i finalen!! Säg grattis till Kajsa från mig! haha! det kan jag förstå din stackars solcell, du skulle vara här då för här e de blå himmel och sol idag :). hihi! Ja tack, de hoppas jag med! Fortsätt att läsa min blogg och uppdatera mig är du snäll!! Vi hörs som ho sa Grena ;)!

Kram

2009-10-26 @ 13:45:09
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0