Provjobb.

Nu har jag precis kommit hem (eller ja, nästan, har ätit oxå). Provjobbningen gick bra :). Den första timmen var hemsk, jag bara gick runt där och kollade på kläderna och gjorde ingenting, men sen kom jag igång riktigt bra och sålde en hel del grejer faktiskt. Jag fick faktiskt sålt en kappa som kostade 295 pund (3300kr). Är ganska nöjd faktiskt :). hihi!! Tjejen som var ansvarig för ladieswear verkade inte som om hon tyckte om mig i början. Hon såg jätteskeptisk ut, men efter ett tag så verkade det som om hon började gilla mig mer och sen när jag jobbade över 50 min för att det var så mycket att göra så var hon riktigt trevlig ;). haha!! I alla fall så sa hon att hon tyckte jag var duktig, och svensken som är manager sa att det var en tjänst som förmodligen blir ledig nästa vecka igen och att om tjejen som ska sluta då verkligen gör det så får jag hennes jobb =). Vill inte hoppas på för mycket men det låter ju lovande, hihi!! Vi ska höras av i slutet av nästa vecka. Nu fick jag precis reda på att vi ska gå ut ikväll, för det har Suss och Maya bestämt, haha! Tror Mattias och Sebbe ska med oxå så vi blir några stycken... Kul! Vi drar vär in till Soho och hittar nått bra ställe. Suss pratade om ett ställe som heter Arts Club men vi får väl se :). Hoppas allt är bra hemma!!! kram
vii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0