Utgång

Idag har vi sökt fler jobb på internet, vi har varit och kikat lite på halloween kläder på oxford street och nu sitter jag här och väntar på att Suss ska komma hem från en intervju för en cateringfirma. Hon har varit borta rätt länge nu så jag hoppas hon kommer snart. Nu ringde hon och lätt glad så vi får hoppas att det gick bra. haha!! Jag har fått en intervju på The Body Shop på High Street Kensington på tisdag så det känns kul. Vi får se hur det går.
Ikväll blir det utgång med Sebbe. Vet ej vart vi ska, vi får se. Nånstans i Soho förmodligen. Eller vi kanske går till Arts Club i Notting Hill för Sebbe tjötar alltid om hur bra det är där =). hihi!! Hoppas ni får en trevlig onsdag kväll!! Imorrn blir det förhoppningsvis bättre uppdatering med mer bilder m.m. Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Passa på att slappa och sova när ni kan. Jag håller med i Louises teori om att nu kanske ni vågar börja slappna av. Vi har jobbat. Cyklade en sväng med Tove och Maria, sen var jag på gymmet. Nu är jag "ledig i fyra dagar" som du sa när du var ledig från dagis. Vi har tagit ett glas vin och kollat londonresor på ticket. Det var inte så dyrt. Undrar när det passar att vi kommer. Om vi ska vänta till jag får jullov? Vi får se! Kram mamma och pappa. Hälsa Susanna

2009-10-28 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0