Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrggggg!!!!!

Åååååååååh vad jag är arg just nu!!! Jävla skit alltså!! Det kokar inom mig! Jag jobbade i eftermiddag, sen bestämmer  sig mamman för att hon ska göra middag och så börjar hon jättesent, detta resulterar i att jag måste jobba över i 50 min bara för att hon är så seg. När klockan är 20:20 har äntligen den stora tjejen somnat, jag springer ner i köket, plockar undan och i diskmaskinen och på tio minuter sätter jag på mig kläder och sminkar mig. Efter detta springer jag genom Putney mot tunnelbanan, allt för att hinna till dansen som jag har saknat så himla mycket!!! Det är verkligen det jag ser fram emot under veckan!!! Jag har inte kunnat gå den senaste månaden pga att jag har varit barnvakt och sjuk m.m. och jag ville verkligen gå idag, det var därför jag sprang... Mitt på bron är det en liten ojämnhet som sticker upp, och jag som redan har haft en sån bra eftermiddag snubblar självklart på denna. Faller handlöst framlänges och slår upp knäna och händerna. Med två stora hål i strumpbyxorna och blod och smuts över hela knäna tar jag mig upp och fortsätter springa tills jag inser att jag inte kan gå på dansen och se ut som jag gör, så jag ringer mamma, gråter av besvikelse, går hem och nu sitter jag här med salva och plåster på knäna som en 7 åring. Kul. Jag känner mig så tacksam.

Sorry om jag klagar en massa, jag inser att det finns betydligt större problem här i världen men jag orkar bara inte.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Ida!



Louise ligger och sover och hon lämnade din sida uppe, kunde inte låta bli och läsa lite.:)



Vilken fin blogg du har! Hur har du gjort för att få en sådan bakgrund?



Vi kämpar med att fixa en header men det går inte så bra.



Vad tråkigt att du missade dansen och ramlade och slog dig:(



Hoppas det inte gör för ont.



Kram T

2010-04-14 @ 00:12:07
Postat av: susanna

ååhh vad irriterande!! be inte om ursäkt, det är klart du är sur.

2010-04-14 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0