Au revoir Christoph!

Hejsvejs, nu är jag hemma i Putney igen. Gårkvällen var rolig. Först blev jag bjuden på middag hos Mayas familj - fisk, potatis, sallad m.m. Superduper gott!! Familjen är trevlig och barnen är söta som bara den!! Sen åkte vi till Bayswater och började förfesten där, drog vidare till Manor House och försökte hitta till Chris lägenhet. Efter en stund hittade vi den. Festen var trevlig, det var nästan bara fransmän så vi stack väl ut lite men det var kul, alla var trevliga. Vi dansade och konverserade m.m. :) Hemma var vi vid 04.30 och sen vaknade jag 11:15, kul. På min enda sovmorgon, kul. Haha!! Jag och Suss gick och köpte en massa feta saker på Tesco imorse och nu sitter jag här i min säng, ska strax ta en dusch för jag stinker rök eftersom 80% av fransmännen rökte och alla gjorde det inomhus. Inte så härligt.
Idag ska jag träffa Hanna, yeeey!!

Bilder från gårdagen:

Karamellkungen :).


På Mayas tak :).


Eftermiddagssol.


Försökte anlägga en bränna ;).


Maya var kvällen till ära klädd i sommarfin och färgglad klänning. Fina Maya <3!


Hos Chris och Julien. Glada tjejer!


Frida och Ida.


<3


Julien.


Susanna dansar loss ;).


Jag.


Suss och Julien.


Chris och jag :).


Tjejerna rockar loss :P.


Partypeople ;).


Julien :D.

Kommentarer
Postat av: Malin

Anlägga en bränna :P haha. Hur gick det då? Jag har då fått en bränna idag utan dess like men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, jag har nog aldrig bränt mig så här mycket i hela mitt liv. :( haha

2010-04-11 @ 17:56:40
Postat av: kusin Elin

JAG TYCKTE OM DEN ÖVERSTA BILDEN



HÄLSA DEM DU PASSAR AV DIN KUSIN ELIN

2010-04-11 @ 19:44:07
Postat av: mamma

Roliga kort! Här är allt bra. Vi har grejat hemma, solat och cyklat. I morgon börjar jobbet. Kramar mamma och pappa

2010-04-11 @ 21:03:25
Postat av: Charlie

My oh my! har ni fått karamell kungen i England=)

Farligt, farligt- speciellt med tanke på allt annat gott som redan finns där...Kvadrupellchokladkex and what not...! Har jobbat hela helgen och haft tokmycket att göra vilket har resulterat i ingen lunch men istället ca 1kg lösgodis sen i fredags-jag mår helt klart inte så bra nu... Skulle nästan vilja påstå att jag har något utav en uttalad "sugarrush", hoppas att jag ska kunna gå och lägga mig innan 1tiden "idag" iaf, blir så segt att släpa sig upp vid 5.30 annars, för fjärde dagen i rad... =( Hur som helst så är jag iaf äntligen ledig på tisdag igen=)

Förresten, här har det varit strålande sol och ca 10grader idag. Kram!

2010-04-11 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0