Drogade Ida agerar.

När jag väl hade blivit rejält medicinerad igår så kom jag helt plötsligt att tänka på min blogg och att jag kanske borde ha bilder att visa där. Idiot som jag är, så jag tog några med mobilkameran. De är inte fräscha och jag ser förjävlig ut, men det är väl bara reality I guess.


Tur att jag inte är rädd för nålar.


Dropp.


Drogade och medtagna Ida.


Brittiska sjukhus är inte de finaste.

Något som var fint var en komplimang jag fick av läkaren. Hon frågade vart jag var ifrån, jag sa Sverige. Då sa hon (på engelska då såklart): Du är en av de få människor som om det inte hade varit för ditt svenska namn och utseende jag hade tagit för att vara en britt, för din engelska är ju felfri. Tack för den säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0