Glad Påsk!

Hej!! Imorse jobbade jag, två timmars övertid oxå. Kändes som om jag fick "betala" det för att jag var sjuk, men det gjorde inte så mycket. Efter det pratade jag med mamma och Charlotte på Skype i nästan två timmar, det var mycket trevligt! Annars har jag kollat på den nya Fame filmen, inte lika bra som den gamla, men det är alltid härligt med dans och musik filmer :D. Nu ska jag prova styrkan i mina ben och gå ner till floden och kika på båtracet som är på Themsen idag. Det är tydligen stor folkfest, "match" mellan Oxford och Cambridge eller nått, jaja vi får se vad som händer. Efter det tänkte jag kanske åka till Bayswater en sväng, invånarna där ska väl ut men det orkar inte jag, så jag får dricka saft på förfesten istället;). Härligt!! Nu ska jag dra!! Hoppas ni får en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0