Hahahahaha!!

Det här klippet är så himla roligt! Jag skrattar stört mycket, Kurt är så braaa!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vacker natur! Börjar du också att jämföra London med Dingle, Gösta tyckte ju att Hyde Park var som att gå runt Tose-kullen. Här är strålande sol. Barnen i klassen är överlyckliga för det har torkat upp på gräsplanen så de spelar fotboll så det ryker om det. Vi har fått två lass ved av Stanley så nu har Torgny inga problem med fritidssysselsättning. Jag var på NÄL igår och hos homeopaten idag med mitt öra så nu måste det väl bli bra. Ja tänk att du snart är 20 år men det finns ingen anledning till panik för livet blir bara bättre och bättre så du har bara positivt att se fram emot. Det är så härligt att läsa om Hanna och dina andra Londonvänner, de är allt bra viktiga! Många kramar mamma och pappa

2010-04-13 @ 20:54:56
Postat av: Pernilla

haha, han är grym! När jag blir stor ska jag bli som honom ;)

2010-04-15 @ 21:15:47
URL: http://pernilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0