Hos Maya...

Nu sitter jag på Mayas rum. Vi har shoppat lite i Hammersmith, på Primark, haha!! Jag köpte strumpor, strumpbyxor och ett par vita tygskor (skorna kostade £2, så niiice). Sen köpte vi lite saker till Mayas barn. Det har varit en lugn och mysig eftermiddag. Behagligt väder och härlig stämning :). Nu duschar Maya och jag sitter här. Vi tänkte gå ut och sätta oss på hennes tak nu och njuta av eftermiddagssolen. Vid sju åker vi till Bayswater och lägenheten ;). Förferre innan ännu mer förferre hos Chris och Julien innan utgång. Imorrn kommer Hanna hem, vi ska träffas en sväng på eftermiddagen, sen är jag barnvakt på kvällen. Det är min helg det.

Kommentarer
Postat av: KUSIN ELIN

JA HAR DET JÄTTE BRA HEMMA I SVERIGE ! HÄLSA FRÅN MIG

2010-04-10 @ 21:04:22
Postat av: kusin linnéa

HEJ IDA!

Hur går det i London är det fint där eller. Och hur är det på jobbet.Idag har jag varit på kalas hos Torbjörn. Vet du vad jag har gjort idag? Jag har varit ute och cyklat med Arne och Elin. Och vet du vad jag fick i present t.ex. ett par hängsleshorts och en skjorta som va med det.Och sen fick jag 2 tröjer och en klänning och nagellack och tvistband

HA DET BRA I LONDON VI SAKNAR DIG!

FRÅN SLÄKTEN!!!

2010-04-10 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0