Idag tonåring, imorgon vuxen.

I alla fall officiellt. Jag kommer nog alltid vara lite av ett barn faktiskt ;). Haha!
Nu har jag jobbat klart och ligger i min säng, ska försöka sova en sväng tänkte jag, har inte riktigt sovit på ut på några veckor... Dock vill man ju inte slösa bort en sån vacker dag på att sova, det är klarblå himmel och strålande sol.
Igår kväll kom Tim ner med ett paket till mig, det hade kommit på posten (och de har en stor hög med post som de tydligen bara kollar igenom ibland), det var från mami och papi :). Jag fick ett fint kort, en bok, sockar, och så en fin bh med matchande trosor som jag verkligen gillar!! Plus att jag ju fick den här superfina datorn i present oxå :D.
I paketet låg det oxå ett kort från Sonja och Håkan, trevligt att grannarna tänker på en! Tack så jättemycket allihop! Om det är nån mer som har skickat något och jag inte har skrivit om det i bloggen så beror det alltså på att de inte har hittat det i högen än, men tack så jättemycket till er ändå, jag får dem nog i sinom tid och då ska ni oxå få ett ordentligt tack! Nu ska jag försöka sova. Blir säkert att jag fastnar framför Gossip Girl eller Vänner eller nått :P.

Det stora, spännande och fina paketet :).


Det trevliga innehållet :D. Glad!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Ida och Grattis på den stora dagen imorgon. Hoppas du får en riktigt rolig kväll och blir firad ordentligt. Det är ju lite specielt att fylla 20.

Nu skall jag snart ut och cykla med mamma o. pappa, men här är storm idag så vi får väl se hur detta går.

Ha det bra. Kramar

2010-04-17 @ 13:21:38
Postat av: mamma

Hoppas att du får en rolig kväll och en bra födelsedag i morgon. Cykelturen idag gick ganska bra trots blåsten. Maria körde först hela tiden och jag kunde ligga på rulle. Det är förvånansvärt att de där små tunna Maria och Tove läar så bra! Nu har jag och Torgny varit hos mamma och gjort lite mat och ätit där. Hon opererade handen igår och är lite handikappad. Ska hälsa från Maddan och Jasmine på ICA. Så gullig "din" familj är som överraskar dig med tårta, ballonger och barnens teckningar, rörande.Kramar mamma och pappa

2010-04-17 @ 20:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0