Jaha, då var man 20 år.

Hjälp vilken panikkänsla jag fick när jag skrev det, haha! Men jag tror på det som mamma säger "livet blir bara bättre och bättre". Ojoj vilken busy helg det blev, men så rolig, härlig och trevlig! Det enda som grämer mig lite är att min familj inte kunde vara med. Men jaja, mina underbara vänner gjorde min födelsedag perfekt ändå!
Nu ligger jag helt däckad i sängen.

Vill ni höra lite om hur det har varit?

Igår åkte vi då till Bayswater för sista förfesten där någonsin. Suss och Frida flyttar ju till ett hus, 30sek gångavstånd från Maya. Nice! Det var trevligt som vanligt! Jag, Maya, Suss och Hanna åkte sen till Clapham och klubben Infernos där vi dansade hela natten och hade askul! Många ggr sjöng de Happy Birthday för mig, hela tiden med olika folk, på tuben, på klubben, utanför klubben, framför en bankomat m.m. :P. Sötnosarna! Det var ju bara synd att inte Frida kunde vara med, som är strandsatt i Sverige pga vulkanen...
Vi var hemma igen 5:30 imorse, jag sov tills kl 09:00 då jag vaknar av att Malin (pärlan) ringer mig ;). Haha!! Är det inte härligt att fylla år?? Sen kunde jag inte riktigt somna om... Får ett sms 11:15 av Hanna där det står "splendid day for a birthday celebration, don't you think? Jag kollar ut och ser strålande solsken! Yeeey! Blir genast pigg, hoppar upp och gör mig iordning och drar till Kensington Gardens med Hanna där vi mötte upp Maya och Suss och hade en underbart god och kaloririk picknick bestående av bl.a. doritos (cheesy och original), guacamole, sourcream och salsa som dipp, kex, muffins, pitabröd med philadelphia, juice, vatten, choklad m.m. Mums! Haha!
Vi bara hängde på vår filt, solade och pratade. En underbar eftermiddag där alla var lyckliga :). (Hoppas jag).
Ikväll blir det väl kanske nått litet firande med familjen, de kommer hem om ca 20 min.
Har tagit massa bilder, men lägger upp dem senare eller imorrn. Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Mysigt allt låter!:)<3

2010-04-18 @ 20:46:52
Postat av: mamma

Bra att du har blivit firad och haft det roligt. Vi gläds med dig! Vi har grejat ute, sen sov vi middag i BadenBaden stolarna (iklädda vinterjacka och mössa men med en härlig sol i ansiktet). FArfar kommer till Allégården i morgon. AnnBritt och Bert ska flyga från teneriffa till Portugal och får åka buss därifrån och hem. Bert hade dock inte varit alltför bekymrad när Steve pratade med honom i går kväll och han satt och drack grogg tillsammans med några norskar på resebolagets bekostnad, värre kan man ha det när man är strandsatt! Kramar mamma och pappa

2010-04-18 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0