Kommer inte på någon bra rubrik idag.

Hej på er!! Jag är stört sötsugen! Hmm, ska jag gå och köpa en kaka på Sainsburys..? Njae, borde inte...
I alla fall. Idag har jag jobbat 7-12. Den lilla ungen var riktigt jobbig och provocerande idag men annars gick det bra. Kl 11:45 kom mormorn, mostern och kusinen hit. Vi käkade lunch och pratade om allt möjligt, trevliga är de! Nu är de och rider och jag chillar ;). Ikväll ska jag åka till Maya, hon är barnvakt så vi ska bara kolla på film och ta det lugnt. Skönt! Idag är jag på lite bättre humör än igårkväll förresten, höll på att gå under av irritation igår alltså. Har stört ont i knäna dock, det har blivit som brännsår/vanliga sår, så jag kunde nästan inte sova inatt... Glömmer bort det ibland tyvärr och börjar krypa eller nått och då gör det djävulskt ont. Har inte fått bort all skit heller, det går inte, det sitter fast, äckligt! Nu ska jag nog ta en promenad tror jag, under det tjocka molntäcket som ligger över London idag. Hoppas ni får en fin dag!! kram kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Här har det varit soligt och skönt . Stackars dej har du mycket ont idag också? Ha en jättebra kväll ihop med din kompis och tack för att du ringde när Linnea fyllde hon uppskattade det väldigt mycket hon var jätte stolt att hennes kusin som jobbar i london hade ringt det berättade hon för sin klass. Kram Lena

2010-04-14 @ 16:58:59
Postat av: Ida

Härligt!!! Njae, det gör ganska ont, men det är ingen större fara med mig :). Är inte van vid skparsår du vet, har inte haft det sen jag var liten, då var man allt härdad ;). Tack! Det klart jag ringer när kusinen fyller tio år, självklart! Vad roligt!!! :) Söt hon är :D. Roligt att hon och Elin har börjat kommentera här tycker jag =). Hälsa de andra i familjen! kram

2010-04-14 @ 17:35:47
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0