Ledig.

Nu har jag jobbat. Igårkväll var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, tillslut somnade jag i sängen (fast jag egentligen skulle lyssna efter den lilla som börjar gråta ibland...), vaknar upp och får panik men det är tyst i huset så det var ju en lättnad. Kände mig som en urusel au pair men jag var så trött efter att ha varit uppe i 18 timmar att jag däckade. Imorse var det bara att gå upp 06:45 och jobba igen. Vi har lekt lite med deras matmarknad, käkat frukost, vattnat deras tomatplantor, sett på "Princess protection program" och lekt kurragömma. Nu är jag ledig. Härligt! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Jag måste köpa strumpor, har bara två par, antar att resten är i gamla lägenheten. Sen hade det ju varit kul att shoppa lite vårkläder :D. Jag får se, Maya och Susanna är oxå lediga idag så vi kanske kan göra nått, vi får se. Ikväll är det i alla fall partaj, hemma hos Chris och Julien, de flyttar båda hem till Paris på måndag. Tråkigt. Men därför har de i alla fall ett litet avskedsparty... Utgång efteråt antar jag :). Vad ska ni göra i helgen??

Ps. Superhärligt väder idag igen. Sol och värme. Usch, jag vänjer mig så lätt vid det här att när det kommer regn och kyla (vilket det säkert kommer snart, hoppas inte dock) så kommer jag bli alldeles deppig... Bäst och gå ut och njuta av solen nu då!!! Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0