Nudlar.

Godmorgon! Nu har jag varit uppe i ca fyra och en halv timme, jobbat 3 av dem. Just nu kollar jag på "Vänner" och käkar nudlar (till frukost, kylen är i princip tom). Snart tänkte jag gå de 400 metrarna in till Putney High Street och köpa lite småsaker. Jag måste köpa nytt schampoo och balsam, jag fick visserligen både och av familjen, nått svindyrt, stjärnfrisör set, men det funkar tyvärr inte särskilt bra. I alla fall inte på mig, för mig räcker det med 20kr's grejer ;). Detta schampoo't får mitt hår att bli fett direkt efter jag har duschat. Jag tror det beror på att det inte löddrar nånting, jag behöver ett schampoo som LÖDDRAR!! Haha!! To much boring information?? ;) Haha!
I eftermiddag jobbar jag igen. Kul.

Saknar Hanna och Maya lite. Men snart kommer i alla fall Maya hem igen. Då får vi se till och träffas! Yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0