Sommar.

GAAAAAAAAAAAAAH!!!! Sommaren är hääär!! Det är så härligt väder här borta alltså, helt underbart!!! Jag gick in till High Street för att kika på lite vårkläder ;) och folk går runt i klänningar med bara ben, shorts och linne och jag var skitvarm i min tunna kavaj. Härligt!! Det är verkligen sommarhysteri, alla är på toppenhumör! Det är fullt med människor på alla uteserveringar, alla vill njuta av värmen och solen =). Jag med!! Ska nog träffa Maya sen, kul!!
Undrar ni om jag köpte nått?? Hihi!! Jag shoppade loss lite faktiskt, älskar Topshop!!! De har så himla fina kläder!
Det blev en klänning, en väst, en magtröja (jag ska självklart ha ett långt linne under) och en skjorta. Allt perfekt för vår och sommar. Tog några bilder med mobilen i provrummet:


"Magtröjan", syns inte så bra på denna bild dock.


Skjortan.


Vad tycker ni? Man kan ju även ha den öppen med ett linne under så blir det en mer avslappnad look.


Klänningen.


Mina gladiatorsandaler var på :).

Glömde ta en bild på västen, men den är i alla fall mossgrön, tunnstickad och assnygg och skön ;). Hihi!!
Vad tycker ni om mina inköp??

Kommentarer
Postat av: Louise

Hmm... Ja.. det där löftet Ida, kommer du ihåg det? Lite suddigt förstår jag! Låt mig påminna dig: " Nu när jag flyttar till familjen skall jag verkligen sluta shoppa så mycket. jag måste börja spara pengar. Jag har ju faktiskt jätte mycket kläder!" hur länge höll det? 2veckor!!!!!!

Skämt o sido ;)



Du Är sååå fin min kära vän. Skit snygga kläder, våriga och fina. Vill ha dom själv!!!!! Avensjuk? "Nejdå INTE alls." :S :P



Jag måste intala mig hela tiden: AUSTRALIEN, NYA ZEELAND, FIJI OCH BALI! AUSTRALIEN.... och efter en stund lägger sig suget! :Phahaha



I alla fall, som svar på det du skrev på min blogg om att du blev glad för att jag kommenterade så mycket. Det är för att när man själv skaffat blogg och folk kommenterar halv bra, blir man ganska less på att skriva. Man vill ha uppmuntran, liksom. Man vill verkligen veta att folk läser bloggen och tycker något.

Och då tänkte jag på dig och Suss... jag läser era blogg mycket, men har varit dålig på att kommentera. och det skall jag sluta vara dålig på från och med NU. Och det tycker jag ni andra som läser bloggen skall vara också!



Annars kanske Ida slutar skriva för hon tycker det är meningslöst. Så Sätt ingång och skriva för tusan! ;)



Kyss och klem, din nyblivna Norge vän!

2010-04-10 @ 14:29:32
Postat av: mamma

Snygga kläder. Speciellt skjortan, jag gillar den stilen. Vi har haft mycket trevligt hos Sven och Yvonne. Vi fick spännande trerätters som vanligt och väldigt mycket att dricka till!! Det blev promenad till Birgit och en drink där sedan följde hon med till Bräcke. Där fortsatte festen med country music och till och med en dans!! Alla barnen var hemma och AnnSofie frågade efter dig. Idag har vi varit på Torp och sett på cykel till pappa. Han måste ha en cykel som är bättre än våra för att hänga med oss (tror han). Vi hälsade på farfar en sväng och tog med farmor hem. Nu mellanlandar vi hemma i en timme sen ska vi på kalas till Tobbe. Det har verkligen varit en ledighet i kalasens tecken. Ha det så kul, det låter som en höjdare att vara i England just nu. Kramar mamma och pappa

2010-04-10 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0