Soooool!!

Wow, vad härligt väder det är här idag! Jag sitter ute i trädgården och solar, det är helt underbart! 14 hela grader och solen steker REJÄLT, är nästan rädd att jag ska bränna mig på näsan... :). Men who cares, spring is here :D.
Imorse jobbade jag, ni vet den vanliga rutinen, sen har jag slappat i min säng en sväng, grejat på datorn, sett på Svenska Hollywood fruar. Älskar Maria Montazami, hon får mig att skratta så himla mycket! Sen pratade jag en sväng med Maya på Skype och nu sitter jag i trädgården och gottar mig. Just nu är allt livet bra härligt. Nu måste jag återgå till att sitta med fejjan i solen, prognosen ser inte lika fin ut i helgen så får passa på. Hur är det i Sverige?? 

Kommentarer
Postat av: Malin

åå vad härligt!! Känner du doften av bränd hud nu då :P haha. Här är det fult väder :(

2010-04-08 @ 14:52:14
Postat av: Ida

Jajamensan, det var underbart ;). haha!!

2010-04-08 @ 15:57:12
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Linnéa och jag var nöjda med oss själva när vi skickade iväg kortet som hon hade valt. Jag svarade väl lite kryptiskt när du frågade vad vi hade köpt för jag skulle inte avslöja att det var kort på väg. Jag känner dubbel lättnad, för det första hör jag bra efter att ha varit på NÄL och rensat hörselgången och för det andra har vi fixat med deklarationen och ROT.avdraget. Det går ju bra att fixa med papper när man väl kommit igång men det är ofta som ett berg att börja. För att återgå till örat så har jag nu en kontakt på NÄL som jag kan vända mig till och det känns skönt med proffshjälp. Här är mulet och regn. Jag har inte hunnit en enda cykeltur på hela lovet! Så konstigt det är. Vi hade trevligt när mina arbetskamrater var här igår, de frågade efter dig och det var särskilda hälsningar från Monica A och Gunilla T. I morgon planerar vi att åka till Sven och Yvonne och på lördag ska Tobbe ha kalas, och så var det påsklovet över. Det har verkligen gått i kalasens tecken. 40 dagar efter påsk är det Kristi Himmelfärdsdag, men först får vi allt jobba en del! Men arbete främjar välstånd och hälsa och hindrar många tillfällen till synd! Kramar mamma och pappa

2010-04-08 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0