Susanna and Ida time.

Hejsvejs på er! Hur mår ni? Jag mår bra, lite huvudvärk bara... Imorse jobbade jag som vanligt, det gick bra. Jag gjorde scrambled eggs till frukost och det var mycket uppkattat - de åt rejält, vilket är något mycket ovanligt med dessa.
Jag är glad att det är fredag och att det är varmt ute, 14 grader i skuggan, inte lika soligt idag dock men ändå ganska skönt väder :). Idag kommer Susanna ner till Putney, yeeeey!! Ska bli kul att umgås med henne. Vi ska nog kika lite på stan och fika m.m.
Mamma "gav mig ju tillåtelse" att shoppa vårkläder igår :). Njae, så är det ju inte alls, jag shoppar väl hur mycket jag vill för mina pengar, men jag har liksom vart rädd för att slösa. Men igår pratade vi om vårkläder på skype och då sa mamma att jag väl nästan inte har några vårkläder alls i London och att jag ju kunde gå och köpa det, och då kändes det genast mycket bättre eftersom hon sa att jag "fick". Haha!! Känner ni oxå så eller shoppar ni loss helt vilt? ;)

I eftermiddag blir det jobb igen, och ikväll är jag barnvakt. Sen är det bara 2 timmar imorrn mellan 7-9 som jag ska jobba och sen är jag ledig ända till söndag kväll då jag ska vara barnvakt igen. Får väl se vilken film i deras stora samling som jag ska se på ikväll... :). Nice med hemma bio :P.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0