That's the life for the filthy rich.

I eftermiddag har jag haft en lugn och skön jobbstund. Föräldrarna tog med sig barnen och gick ut och åt, detta innebar att jag spenderade kvällen med att städa upp i köket (efter att de gjort påskkakor), organisera och lägga in alla barnens kläder i garderoberna/lådorna, dammsuga lite, tvätta m.m. Sååå skönt!! ;)
Jag lyssnade på 4-åringens Hannah Montana skiva och bara grejade, det var så peaceful och skönt :).
Dock måste jag återigen få påpeka hur stört det är att dessa två små barn har så fruktansvärt mycket kläder. De har kanske 20 pyjamasar var, 20 par byxor, 50-60 klänningar var, kanske 50 toppar/t-shirts var. Det är helt stöört!! Och bara idag var det kanske 10 nya plagg som låg på deras sängar som skulle läggas in. På tal om mycket: deras accessoarer. Den stora har kanske 30 diadem, 40 blommiga hårklämmor + hur många hattar, armband, ringar och halsband som helst. De växer ju snart ur kläderna(!!!!!). Nu får mamman en ansiktsbehandling här i hemmet, det kom nån "skönhetsguru" som gör det på henne i arbetsrummet. Härligt för henne. :P

Nu kollar jag på Ghost Whisperer, det är bra. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har haft en trevlig kväll tillsmmans med Christina, Rosita, Kerstin. Idaghar jag skjutsat farmor till farfar och sedan gick jag på Torp och shoppade, det var också nice. I morgon ska jag städa och laga mat för i morgon kväll kommer mina arbetskompisar hit. Kramar mamma och pappa

2010-04-06 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0