Trött faktiskt.

Det var trevligt att träffa Maya igår :). Vi käkade nån spansk omelettgrej med potatis som var väldigt god och bäst av allt - vi käkade popcorn! Yeeey! Vi såg på tv och pratade, trevligt!! Mayas "mamma" var inne och pratade med oss en lång stund oxå, hon är snäll men väldigt upptagen, dessa ambitiösa människor (tänker på de som jag bor hos oxå) jobbar ju 24/7. Morsan i "min familj" hade jobbat till 5 imorse på sitt arbetsrum, sen sovit 1 och en halv timme och gått upp igen för att jobba, crazy! Ja i alla fall, jobbet gick väl helt ok imorse, de är ju lite busiga men annars går det bra. Nu har jag käkat en stor god frukost, tänkte sova lite nap och sen gå och kolla lite på Putney high street :). Hoppas ni får en fin dag! Här är det soligt men ganska kallt.


Bild från en promenad här om dagen, fint när man går längs med floden :).


Igårkväll blev det helt plötsligt underbart väder, en sån fin kväll verkligen.


Min frukost idag bestående av scrambled eggs med skinka och ost, knäckebröd med ost och gurka, tomater och hallon, mums!!


Kommentarer
Postat av: kusin Elin

DET SER GOTT UT KUSINEN!!!

2010-04-15 @ 20:09:59
Postat av: Lisa

vilken super frukost! de gillar vi ;)

2010-04-15 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0