Sötnos.

Det var underbart väder igår! 18 grader och strålande solsken.

När jag kom hem kl 18:15 så var familjen fortfarande inte hemma men de kom en timme senare. Venetia (4 åringen) var sååå söt och superexalterad :D. Jag hörde henna uppe i hallen "Is she home, is she home?" "Happy birthday", "Can I run downstairs and check if she's here?". Min dörr stod öppen och när hon kom ner så gick jag till dörren och då skriker hon "Happy birthday Ida" och springer och kramar mig :). Jag blev jätteglad!! Hon frågade om jag gillade dekorationerna och jag sa att jag älskade dem. Haha!! Sen ropar hon upp till föräldrarna: Mami, she's here, she's acctually here! Sen springer hon upp hämtar presenter och säger att de har en tårta. Föräldrarna kom ner, satte ljus i tårtan och så sjöng hela familjen "Happy birthday"¨för mig, Venetia hjälpte mig att öppna presenterna och läsa korten. Jag fick en bok - How to be adored. A girls guide to Hollywood glamour. Den verkar jätterolig och bra. Jag fick oxå ett presentkort på Topshop, vet inte på hur mycket, får gå till affären och fråga, vågade inte fråga dem, det kändes så sniket ;). haha! Venetia hade skrivit ett kort och Gemma ett, jättefint! Tårtan var supergod, choklad rakt igenom! Venetia babblade på som en galning när Aurelia hade gått och lagt sig, hon dansade för mig och pratade om att hon egentligen hade velat fylla hela mitt rum med ballonger men att de bara hade två kvar, men nästa gång jag fyller tänker hon fylla hela mitt rum med ballonger (stackarn vet ju inte om att jag inte kommer vara här då), hon ville göra cupcakes till mig -"the birthday girl", och var bara allmänt supergullig. Imorse när hon kom ner till frukosten så kollade hon jättegulligt på mig och sa "good morning birthday girl". Haha!! Jag gillar henne faktiskt! :P


Kommentarer
Postat av: Malin

åå vad roligt!! :) Hoppas du hade en bra födelsedag :) pusspuss

2010-04-19 @ 14:23:44
Postat av: natalia

Hej!

Sugen på ny design inför våren? Kolla då in min blogg! Nu har jag sänkt priset från 100 till 70kr på specialgjorda designer! Utnyttja erbjudandet nu, innan det går ut!

För att komma direkt till bloggdesign-sidan så går du in på:

http://smartish.blogg.se/test/



Kram!

2010-04-19 @ 16:03:34
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder. Åh vad gullig Venetia verkar vara! Men vem f-n är Natalia. Är det en okänd person som gör reklam på din blogg. Finns det inga gränser?! Här är allt bra. Vi har jobbat och jag har varit på gympa. I morgon ska jag med klassen till ridhuset på Sohlberg. Jag gör väl ingen större nytta bland hästarna, men det ska bli kul ändå. Kramar mamma och pappa

2010-04-19 @ 21:08:07
Postat av: Lisa

vilken mysig familj du verka ha.. tårtan lät jätte god haha

2010-04-19 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0