Play doh.

Sorry för dålig uppdatering men internet har inte fungerat på hela dagen. Nu pratar jag med Maya på Skype och käkar barnens frukt ;). Melon och vindruvor, mums! Frågade precis pappan om det var möjligt för mig att slippa vara barnvakt (om det nu hade varit tänkt så) nästa lördag, eftersom jag fyller på söndagen. Han sa att de egentligen hade planer men att de kunde fixa nån annan eftersom det ändå var min födelsedag. Så det var ju snällt. Idag har det bokstavligt talat varit en riktig bajsdag. Massa bajs har flugit överallt ;). Fullt upp med de här ungarna det kan man nog säga att jag har. På min lediga stund mitt på dagen var jag och köpte en hårborste (har used Susannas i 5 månader och ingen alls de senaste två veckorna, så det var änna dags nu), tofsar och en ansiktsmask (eftersom jag är så torr i ansiktet). Vad gjorde jag mer..? Jooo, jag solade! Det har varit underbart väder idag, varmt och soligt. Jag satt och solade på baksidan av huset och det riktigt brände på armarna. Härligt!! Det har varit en riktigt fin kväll oxå, sommarkväll nästan, inte för att jag har varit ute och njutit av den, men jag såg ju genom fönstret ;). Nu ska jag prata lite till med Maya och sen sova, imorrn jobbar jag 7-12 och sen ska jag förmodligen hem till Maya en sväng. Mys!!
Sov gott!

Bilder från dagen:

Vår.


Gatan (eller avenuen som det heter) som jag går till ungarnas dagis.


Themsen och vårmorgonen.


Lite random stuff följer:






Jag lät den stora tjejen låna mina solglasögon en sväng. Sött va?? ;) Haha!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gullig bild på tjejen! Idag ska jag greja hemma inför träffen i kväll. Hoppas att jag hinner ta en cykeltur också. De andra ska cykla klockn 17.30 men det hinner inte jag. Vi hörs på Skype! Kramar mamma och pappa

2010-04-07 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0