Planet Earth.

Nu sitter jag hos Maya, vi kollar på Planet Earth med hennes barn, de tycker det är kul!
I förmiddags hade jag ju "mina" barn mellan 7-12 ;). Det gick helt ok, vi gjorde hur mycket saker som helst, busy busy. Vi käkade frukost, lekte med play doh, målade med vattenfärg, vilket resulterade i ett bad efteråt, sen klädde vi på oss medans vi dansade och sjöng till Hannah Montana, sen lekte vi med ett pussel, läste bok och lyssnade på ljudbok, lekte med dockor - badade dockorna, blev asblöta och fick byta kläder, hoppade studsmatta, drack varm choklad och såg på Barbie. Ojojoj, vad trött jag var när mormorn kom och tog över. Hon var btw jättetrevlig!! Vi pratade en lång stund, hon berättade en massa om hela familjen, det var kul! Hon var gullig :)!
Efter det tog jag bussen till Maya, satt i bilkö hur länge som helst, och nu sitter vi här. Vi har käkat pannkakor och frukt, mums!! Ikväll får vi väl se vad som händer, stannar nog här resten av kvällen, härligt! Kul att va med Maya!!!!! :D Yeeeyy!!! För att citera Maya: HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0