Wagamama.

Lunchen med Hanna var mycket trevlig! Vi käkade thai på Wagamama här i Putney. Jag köpte också en klänning på Topshop, me love!! Inte kanske den ultimata partyklänningen men en väldigt söt sommarklänning som oxå går att dressa upp med de rätta accessoarerna och plaggen ;). Idag kom det ännu ett kort till mig, ett jättegulligt från Malin, jag blev såååå glad!! :) Nu ska jag strax börja jobba... Imorrn jobbar jag morgonen och sen är jag ledig resten av helgen och fyller år på söndag, gaaah! Hoppas ni alla mår bra!

Hanna :).


Sletna jag.


Min goda mat - grillad kyckling, ris, currysås och grönsaker :D. Mums!


Hannas goda vegetariska rätt - nudlar med champinjoner och grönsaker m.m.


Det fina kortet som jag fick av Malin!! Tack!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har haft en slappar-fredag precis som det ska va´. sovit middag och legat i soffan och tittat på Så ska det låta som var jättebra. Robert Gustavsson, Shirley Clamp, Alexander Ryback och en jätteduktig norsk musikalartist som hette Maria. Det var en höjdare, alla bjöd på sig själv och var mycket musikaliska. Skavlan var också bra som vanligt. I morgon ska vi greja i trädgården. Vi ska vara hemma den här helgen. Bra att paketet kom innan din födelsedag. Kramar mamma och pappa

2010-04-16 @ 22:30:45
Postat av: mamma

Vad betyder 24/7 och<3 ? Please tell me! mamma

2010-04-16 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0