Weeeeeeeeey!!

Wow vilken underbar dag! Strååååååååååååålande väder - det är som sommar, supervarmt, vindstilla, stekande sol. Jag älskar't! Jag mötte upp Hanna och Maya på Trafalgar Square vid tre där det var en stor holländsk festival. Nu undrar ni säkert vad tre svenska tjejer gjorde på en holländsk festival, svaret är: Mayas au pair familj är holländsk och de tipsade om att det skulle vara härlig stämning, mycket folk och öldrickande. Vi bangar inte (eller jo, jag bangar på ölen ;)). Nu sitter jag i min säng, ska börja göra mig iordning nu, utgång för att fira mig ikväll :). Snart kommer Hanna och så börjar vi göra oss iordning. Vi hörs imorrn! Förresten jag blev så himla glad när jag kom hem för då hade familjen dekorerat min dörr med flaggor och ballonger och en tekning. Guuuuuuuuuud vad glad jag blev!! Jätteuppskattat!

Bilder:

















Typical dutch person??


Vi fick pepparkakor av Mayas "mamma". Snällt!!


Min fina dörr!!!


Jättegulligt!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis på födelsedagen Ida!!!



Nu var det jag igen, Louise har försökt hålla sig vaken för att skriva till dig men hon somnade för en stund sedan...så jag tänkte jag skriver istället:) Hoppas du har det kul ikväll/natt och får en mysig dag imorgon ( inte allt för bakfull;) ) Louise hör av sig till dig imorgon/idag.:)

Så än en gång Grattis!



Kram

2010-04-18 @ 00:41:16
Postat av: Louise fis

Heeeeej Min vuxna vän!



Åh, blir så trött på mig själv. Hade bestämt mig för att jag skulle vara den första som skrev på din blogg din fb. Men se här... Jag somnade. Försökte verkligen men ögonlocken blev föör tunga! MEEEN



GRAAAAAAATTIS BÄSTA IDA!!!!!! DU ÄR 20 ÅR NU, FATTAR DU! WOHOOOOO.... ingen mer tonår för dig!



Hoppas verkligen ni hade det trevligt igår, och att du söp dig riktigt full, hahah. jag hoppas dock inte du är för bakfull idag. Utan att du skall kunna hitta på något roligt.



Saknar dig Massor.<3

Åh ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi på skype efter 12 idag, som planerat! ;)



Många grattis pussar och kramar Louise

2010-04-18 @ 09:23:26
URL: http://thereseolouise.blogg.se/
Postat av: mamma

GRATTIS! GRATTIS! Hoppas att du hade det kul igår och att den här dagen blir rolig. Det har kommit in lite mer pengar på kontot så jag SMSar sen och berättar mer om det. Köttsoppan puttrar på spisen(efter att ha pöst över rejält med allt vad det medför, det berodde på att Torgny satt och läste högt ur din blogg och nyfikenheten drev mig att komma och titta på de fina dekorationerna, man ska aldrig vända ryggen till.) Vi planerar att vara ute och greja med veden och med rabatterna men vi får väl se vad som händer. Än en gång HURRA! och kom ihåg att livet bara blir bättre och bättre, finns ingen anledning till åldersnoja.! Kramar mamma och pappa

2010-04-18 @ 09:26:00
Postat av: kusin Elin

GRATTIS IFRÅN OSS ALLIHOP i dingle från dina underbara kusiner!

2010-04-18 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0