Bakom varje framgångsrik kvinna står en stylist.

Det blev ingen utgång. Jag orkade inte, plus att jag är trött på Art's Club nu. Konstigt va? Hihi!
Sanna och Frida har gått dit en sväng dock, de tjejerna går inte att stoppa ;). Så jag och Hanna har haft ett väldigt djupt samtal och nu sitter jag här ensam och njuter av tystnaden (no offense roomies). Jag och Hanna har kommit på att vi är väldigt lika på många sätt. Vi förstår liksom varandra. Det är skönt. Men imorrn åker hon hem till Sverige, och sen åker jag, så vi kommer inte ses förrän typ 23 feb. Kommer sakna henne! Vi har kommit fram till att när hon sitter i EU parlamentet (hennes mål) och har infört kollektivavtal i England (mitt mål för henne), så ska jag vara hennes stylist, haha! Det kommer bli nice, hennes högra hand liksom. Hihi! Min (och hennes) slogan ska vara: Bakom varje framgångsrik kvinna står en stylist. HAHAHAHA! Bra va? Skämtar*.
Just nu har jag lite hemlängtan... Den verkar bli starkare ju närmre jag kommer min lilla trip till Swe. Idag (torsdag) är det bara 5 dagar kvar =). Det ska bli så skönt att bli ompysslad och att bara kunna ta vad min vill i kylen utan att behöva betala, och att kunna slappa riktigt ordentligt, plus att göra "riktiga" popcorn i kastrull ;).
Jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig, har inte så mycket mer kul att säga förutom att jag var och dansade Lindy Hop i tisdags, det var roligt! Ha de! Sov gott om ni nu inte redan sover! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit och ät av mina hemgjorda popcorn ;D ses imorn!!

2010-02-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0