Förklaring.

Jag fick ju en kommentar av Tess som undrade varför jag ska flytta hem och svaret är: Det ska jag inte, jag vill bara inte jobba kvar på Reiss. Jag vet inte om det har låtit på mig som om jag ska flytta hem, men det ska jag i alla fall inte. Jag börjar nu fundera på andra jobb, kollar på au pair grejer m.m. Jag ska faktiskt träffa en familj imorrn. Jag har fått nyss om dem via Hanna, det är Hannas "familjs" kompisar och jag ska hem till dem imorrn och så ska vi prata lite och se hur det verkar. Det ska bli kul! De bor i Putney typ 5 minuter från Hanna, och mamman är tydligen designer =). Låter ju nice!!! ;). Dock är jag lite tudelad för jag har ju väldigt kul med mina roomies här på Princess Court oxå :). Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men.. men.. du kommer väl inte börja där före vi kommer väl? hur skall vi då kunna träffa dig? :(

2010-02-26 @ 19:19:27
Postat av: lisa

Grattis till att du inte jobbar på reiss längre =)bra gjort! hoppas du sa vad du tyckte till honnom ;)

2010-02-28 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0