Good evening Sweden!

Hejsan svejsan på er! Nu sitter jag här i köket på Stockebro 11 med pappas bärbara dator och skriver =). Härligt!

Resan hit var lugn och skön, pga vissa omständigheter så blev jag tvungen att åka ut till Stansted 23:25 kvällen innan. Jag var där ca 00:10 och efter det låg jag på flygplatsgolvet och läste lite ur min bok och halvsov. Det var stört kallt på golvet dock, så fick lägga mig på mina jeans och ha scarfen över mig. Vid tre gick jag och köpte frukost - yoghurt med muesli och en kaffe latte. Jag gillar ju egentligen inte kaffe men Frida försöker lära mig och jag behövde verkligen vakna till lite efter en timmes sömn på 24 timmar. Sen gick jag genom säkerhetskontrollen, fick min väska visiterad, shoppade en ny foundation från MAC på tax-freen, köpte även en tidning, tuggummi och vatten till planet. Myspys! Flygresan gick bra, halvsov lite där med...

Sen hämtade pappa mig på Säve, det var kul att se honom! Vi åkte hemåt, svängde in på Torp, kollade efter Lisa på Maxi, men precis som förra gången jag var hemma så började hon jobba kl 3 och jag var ju där typ 11. Jag köpte massa naturgodis på Maxi, aaaaaasgott! Har saknat det! Sourcream and onion cashewnötter in my heart! Sen beställde vi pizza från Dingle pizzeria, åkte och sa hej till farmor och sen hämtade vi pizzan. Efter att vi käkat och kollat på OS, måste ju komma ikapp lite med vad som har hänt =), så gick jag och läste lite i min Cosmo och sen somnade jag som en stock. Vaknade ungefär 19:40 :). Det var välbehövlig sömn. Efter det har jag pratat med Malin och Louise, och Suss (trots att vi har bott tillsammans i 4 månader, men jag antar att det oxå gör att man vill veta vad den andra gör hela tiden för man är en såpass stor del av varandras liv). Nu ska jag prata med mami lite :). Imorrn blir det mys med Malin, Linnea, och Louise :D.

Vill ni träffas så får ni höra av er, vill ju träffa alla men det kommer bli svårt att klämma in under den korta tiden jag är hemma... Nu ska jag kolla lite på Glee och sen ska jag sova ännu mer. Hörs imorrn!!! kram

Ps. Lakrits blev jätteglad när jag kom hem, han skällde och gnydde som en galning, sen följde han efter mig överallt efter att jag hade vaknat. Sötnos!! Jag blev oxå jätteglad att se honom, har ju saknat min lilla limpa!

Kommentarer
Postat av: lisa

hur visste du att ja började tre? =)

2010-02-17 @ 12:58:15
Postat av: Frida

kaffe latte!! Nu blir jag stolt;)

2010-02-17 @ 13:11:42
URL: http://fridamariah.blogg.se/
Postat av: Ida

Frida: I know, right!

Lisa: Jag frågade en tjej som satt i kassan :).

2010-02-17 @ 13:23:33
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0