I did it.

Nu har vissa av er säkert undrat vad det var för något jag skulle "ta tag i" förra gången jag skrev, men de flesta vet nog:). För er som inte vet: jag sa upp mig från mitt jobb, äntligen! Jag trodde jag skulle skita på mig av nervositet men det gick ganska bra. Han tog det ok. Jag gör förhoppningsvis min sista dag på onsdag. Det känns skönt!!

Lite Sverige uppdatering kommer nu: Jag sov, sov och sov. Åt, åt och åt. Sen så träffade jag mina fina vänner, träffade släktingar, var på kalas och satt insnöad och såg på melodifestivalen med familjen. Det var mycket skönt, kallt dock :).

Igårkväll blev det Art's Club en liten sväng, orkade inte så länge. Men innan dess så var Maya, Hanna och hennes kompis Martin här. Det var så härligt att träffa tjejerna igen. Har saknat dem!!!!

Ska strax lägga ut lite bilder från de senaste veckorna, Sverige m.m.

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt bra här. Torgny är på Bella Gästis med sina arbetskamrater. De ska ha avslutningsfest för Arne och Stig som går i pension. Jag har åkt 1 mil på skidor tillsammans med Åke. I kväll har jag arbetat med skolarbetet och sett på damernas stafett. De blev femma. Kalla och Anna Olsson gjorde kanon-åk men de andra var lite orutinerade. Den andra Anna är sjuk. I morgon ska Lilian, Torgny och jag åka till sta´n. Vi ska hälsa på Bror, han är svag och medtagen tydligen, synd om honom och Lilian. Torgny och jag ska se på och eventuellt köpa dator. Är det nå´t särskilt vi ska tänka på när det gäller din? Vi hörs! Många kramar mamma och pappa

2010-02-25 @ 22:04:44
Postat av: mamma

Jag var tvungen att skriva in en konstig kod för att det förra inlägget skulle gå att skicka. Vad är det för nys?

2010-02-25 @ 22:06:37
Postat av: Charlie

BRA GJORT!!!

Skönt att du inte genomförde vissa otrevliga planer för att få sjukskrivning nu när du slapp uppsägningstiden=)

Lycka till med jobbsök, men se till att vara ledig lite mellan också- så att du faktiskt hinner leva och upptäcka lite i London...Nu kanske ni hinner längre bort än arts club när du inte behöver oroa dig för att stå upp vid sju snåret!

Kram

2010-02-25 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0