Kompisarna är bäst!

Hela kvällen igår spenderades hos Malin ute vid Gårvik. Det var jag, Malin, Louise och Linnea. Suuuperysigt hade vi det! Vi lagade en stor middag - potatisgratäng, fläskfilé, pepparsås och en stor sallad med sört mycket fetaost i, för det är vi galna i alla fyra. Sen käkade vi kladdkaka, chips med dipp, mjölkchoklad, naturgodis m.m. Vi pratade om allt och inget och det var så underbart och roligt att träffas och prata om allt! Kl 1:30 hade Malin bestämt att vi alla skulle vara upe och kolla på hockeyn och trots att jag höll på att somna konstant så såg vi klart på matchen. Men fick jag sova för det?? Nej. Jag gick upp och skulle sova och då börjar de prata så stört högt att jag gick in och lade mig i Malins säng och så lade Malin sig inne hos de andra. Och som de skrek asså. De skrattade så galet högt och skrek ut en massa bohuslänska ord som skar sig i öronen på mig - haggeölgevääär, eeeälg m.m. Det kokade inom mig men jag lät de hållas ;). haha!! Vid 6 på morgonen höll de äntligen käften och jag sov tills klockan ringde kl 10:15, nu ska jag och Louise åka in till M-dal och så ska jag ta en spruta och sen åker vi tebax hit ut i den vackra skogen och käkar en stor brunch med allt som vi åt igår =). Ikväll kommer släkten (på mammas sida) hem till oss och så blir det lite kalas så att det blir lättare för mig att träffa alla på samma gång. Sen på lördag blir det att träffa pappas sida. Hoppas ni får en fin dag!!! kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Va du hinner med mycket när du är hemma. Nu har jag snart packat färdigt min väska och imorgon bär det av till Italien. Skall bli kul. Ha det så bra. Kram

2010-02-18 @ 18:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0