Where is the energy?

Hej på er! Hur är det med er? Jag har inte riktigt orkat blogga ordentligt på ett tag... Vet inte varför... Har bara inte haft lust.
Idag är jag ledig. Jag har planerat att inte göra något speciellt, bara tvätta, handla, diska m.m. Frida ska först på en intervju kl 14 och sen på en trial kl 18, så jag hinner inte vara med henne så mycket heller. Jag ska försöka vila upp mig iallafall. Har haft huvudvärk ända sen igårkväll. Tror att det blev liiite för mycket igår. Först gick jag upp kl 7.45, åkte till jobbet, jobbade mellan 09:15-19:45, efter det halvsprang jag till Holborn och dansade Lindy mellan 20:15-23:30 - först två lektioner och sen socialdans. Det var superkul dock (dansen då såklart)! Hoppas att jag kan gå nästa vecka med =).

Jag har gjort lite olika småsaker, vart hemma hos Hanna och sett på "Vänner" och bakat kladdkaka. Dansat m.m.
Jag har oxå jobbat mycket och kommer fortsätta med det resten av veckan, tyvärr!!

Ikväll ska vi gå ut, Art's Club tror jag. Det blir nog även utgång på lördag. Kul!

Vad ska ni göra då?
Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja här är verkligen mycket snö. Jag gläder mig ju förstås åt skidföret men det är naturligtvis jobbigt för många. Torgny har ägnat några timmar åt snöskottning och de som använder rullator har det tufft. Steve försökte väl att få det att se ut som om han tyckte att det var jobbigt att han var tvungen att skotta snö klockan 4 i morse men Annica brukar berätta att han jublar när det snöar för då får han använda traktorn. Du vet män blir ju bara 12 år sedan blir de bara större. Jag kände mig ovanligt pigg efter arbetet och ångade ner och hämtade assistenten för att baka lite bröd men det visade sig att jag inte har någon jäst hemma. Nu ringer jag Sonja för att höra om jag kan få låna lite jäst men där är det upptaget, det är nog inte meningen att jag ska baka något bröd idag. Här är allt bra! Många kramar mamma och pappa

2010-02-03 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0