Vimmel.

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag bloggade... Har bara inte orkat. Jag har ändå inte gjort något roligt, bara jobbat konstant.
Om ni vill veta nått om jobbet så var David Reiss (som ni kanske förstår så är det alltså grundaren och designern till hela klädmärket) inne i butiken igår. Han inspekterade ändringarna som har gjorts i butiken. Det var ganska coolt även om han verkade ganska så arrogant... Han sa inte ens hej till nån av oss där nere...
Idag var det fullt ös på jobbet, lördag och mycket shopping-galna idioter. Det var oxå minst en kändis inne i butiken idag... En som jag är säker på och en som jag bara tror var en kändis.
Den ena var en känd brittisk komiker, jag vet inte vem han är men alla kunder blev helt fnissiga och mina arbetskamrater var uppspelta efteråt. Han är tydligen men i nån "Award winning comedian series" som heter "Gavin and Stacey". Den andra var en kvinna i 50-60 års åldern som jag känner igen så himla väl... Det värsta är att jag inte har en j*vla aning om vartifrån... Hon är skådis, och duktig oxå, men jag vet bara inte vad hon spelar i eller vem hon är men jag ser henne framför mig hur tydligt som helst. Störande!

Nu ser vi på Madagascar och käkar chips med dip, och choklad. Mys! Vi skulle egentligen ha gått ut men orkade inte...

Jag vet inte riktigt om jag har visat kläderna som jag har köpt som uniform på jobbet..? Här kommer de iallafall:







Det här är vad jag har köpt.

Detta funderar jag på att köpa:

Denna klänningen:




Med detta bältet:

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Det var tuffa kläder. Inte som mina arbetskläder precis. Men skorna skulle jag inte villa ha:). Nu har jag varit i Göteborg med Terese och gått ut med min syster och hennes tös. Vi åt på en spansk restaurang. Massa små rätter. Väldigt mysig. Och sen blev det en pub-runda. Kul. Och i går var Ingemar o- jag hos grannen och åt en god middag och titta på melodifestivalen. Nu skall vi ta en tur på skidorna med mamma o pappa och så var denna helgen slut. Ha det bra. Kram Maria

2010-02-07 @ 10:21:56
Postat av: Lena

Ursnygga kläder tycker vi att det var . Flickorna är ute och åker pulka det är 2 minus grader här .

ha det bra vi syns när du kommer hem på visit.

kram Lena med familj

2010-02-07 @ 11:40:31
Postat av: Morbror Steve!!!!!!

Hej Ida!

Snygga skor(Förstår precis varför du köpt dom)



Morbror!

2010-02-07 @ 17:27:17
Postat av: lisa

nice!

2010-02-07 @ 18:39:57
Postat av: jossan

den randiga kjolen var as snygg!!!

2010-02-08 @ 08:38:28
Postat av: Lisbeth

Ursnyggt. klänningen + skorna hoppas jag du har på dej på kalaset. Kram

2010-02-08 @ 12:11:48
Postat av: Anonym

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! jag blir Galen!!!! Jag vill Ha alla kläder du har köpt, ALLA!!! jag vill oxå jobba på Reiss. Köp den röda klänningen, ta med den till Sverige och de andra nya kläderna för den delen.. så kommer dom få stanna här sen!

Ja, jag kan säga det som egentligen är en tabu i Sverige, JAG ÄR AVENSJUK på dig!!!

Vill HA!!

Ses Snart! <3 xoxo

2010-02-09 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0