Vill snarka NU!

Igår kväll var vi ute, vi var i Shoreditch på nån bar, det var kul men jag har varit väldigt trött idag för jag kom hem 4 och gick upp igen för att gå till jobbet kl 9. Jag var ändå den första som åkte hem, vet inte ens när de andra drog hemmåt... Haha! Jag jobbar stört mycket som sagt. Imorgon jobbar jag åter igen 10 och en halv timme, sen ska jag åka till Liverpool St St och köpa tågbiljett, åker sen hem och käkar och packar klart allt, sen blir det till att vila lite innan jag tar sista tunnelbanetåget tillbaka till Liverpool St St kl 00:20 och tar sen ett tåg (ev. buss) ut till Stansted. Vill vara i god tid den här gången i och med att det blev så mycket krångel när jag skulle hem förra gången. Några timmar får sen spenderas på Stansted, halvsovandes kan jag tänka mig, kolla lite taxfree och läsa bok kanske. Sen kl 06:55 ska flyget avgå och sen ska jag väl vara i Sverige runt kl 10 svensk tid =). Hoppas och tror att allt ska gå bra! Detta blir nog sista blogginlägget innan jag är i Sverige (om jag nu inte hittar nån dator på flygplatsen). Ses där!! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

ska du också till sverige =) va kul! har vart utan internett i en vecka så har inte hängt med i allt som hänt haha.. hur länge ska du stanna? pusspuss!

2010-02-15 @ 12:05:33
Postat av: mamma

Ja det blir ju en tuff natt utan sömn men det är ju väldigt skönt att vara på Stansted i tid. Vi ses i morgon! Välkommen hem! Kramar mamma och pappa

2010-02-15 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0