Alldeles för lång kö.

Nu kommer snart Frida. Suss ska möta henne på Liverpool St St alldeles strax.
Igår skulle jag, Suss, Hanna och Maya gå till Arts Club så vi hade lite förfest hos oss, vi käkade blåbärspaj som Hanna hade tagit med sig från hennes familj, och så bara vi catchade up lite. Pajen blev ganska sådär, men den var god ändå ;). När vi väl kom till Notting Hill så var det en sån himla lång kö till Arts Club att vi inte orkade stå där så de andra åkte hem och jag och Suss gick och satte oss på KFC och käkade kycklingburgare och pommes frites. Det var nice ändå. Här kommer några bilder:

Den halvlyckade pajen som söta Hanna tog med sig ;).


Sötnötarna Hanna, Susanna och Maya =).


Underbara, snälla, ordentliga Maya som alltid är sig själv!! Tummen upp!


Flummiga, roliga, snälla, partypinglan Susanna =). Tummen upp!


Trevliga, generösa, söta, hängivna Hanna!! Tummen upp!


Nu ska jag göra nått som inte är speciellt svenskt och det är att skriva komplimanger om mig själv med, men jag tycker faktiskt inte att det ska vara så fruktansvärt tabu, man måste ju tycka om sig själv för att må bra =).

Konstiga, spontana, roliga, ansvarsfulla Ida. Tummen upp!


Hanna draperade in sig i vår underbart vackra gardin ;). Haha!

Kommentarer
Postat av: Lisa

de e bra.. man ska gilla sig själv! tummen upp för de =)

2010-01-30 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0