...

Sorry för urkass uppdatering! Jag helt enkelt inte haft varken tid eller lust. En massa saker har hänt men jag vet inte om det är så jätteintressant för er att lyssna på dock. Nu ska jag snart dra till jobbet. Jobbar 10:45-20:20 idag. Jag skriver en längre och bättre uppdatering nån annan dag, kanske kommer lite bilder oxå.
Nu ska jag fortsätta äta min mjölk med flingor.
Hoppas ni får en fin dag!
Ps. Ikväll kommer Frida (Suss syster) hit, hon flyttar oxå hit, ska bo hos oss och söka arbete. Det blir kul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker att du gör rätt som skriver när du känner för det. Det är väl viktigt att göra det man vill. Men å andra sidan så förstår jag ju inte riktigt det här med att ständigt vara nåbar och uppdaterad så mitt råd väger säkert inte särskilt tungt. Det blir ju trevligt att Frida kommer. Vi har haft en solig och vacker vinterdag med minus 5 grader. Jag har pratat med mamma i telefon och hon låter riktigt pigg, skönt! I morgon blir det skidåkning först med barnen och sedan själv, en mycket lyckad dag antagligen! I morgon kväll ska Maria Ingemar, Torgny och jag på någon slags folkdansavslutning i Munkedal, det blir säkert trevligt. Många kramar mamma och pappa

2010-01-28 @ 20:41:58
Postat av: mamma

Min arbetskamrat Bertil sa att de läser Skandinaviska i skolan på Island.

2010-01-28 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0