Åååååååh!!!

Vad sur jag är nu!!! Jag hade precis skrivit väääärldens längsta inlägg om Hannas hus som var så himla käckt och roligt men nu ser jag att det varken har publicerats eller sparats. Åh vad surt, och nu orkar jag tyvärr inte skriva om allt så ni får nöja er med att hon hade ett killer house, helt fruktansvärt amazing var det.
Idag har jag jobbat, tråkigt som vanligt... Men det blev ganska komiskt när jag skulle försöka förklara för min kollega Molly vad det svenska facket är för nått. Det lät ungefär såhär: "Well, in Sweden we have got something that is called facket, which is basically a unit that provides information and support for employees". Och Mollys reaktion var: Whaaaat did you call it? Då insåg jag hur kul det måste ha låtit, för för henne lät det ju som om jag sa: In Sweden we have got something that is called fuck it, för det är nästan exakt samma uttal på orden. Hahaha!! Inte konstigt att hon såg så chockad ut ;). hahah!!

Imorrn har jag lite sovmorgon, jag börjar 11:30, så jag ska sova ända till tio. Härligt ska de bli!!! Sen jobbar jag till 19:55 och sen ska jag byta om och springa till Holborn där jag och Hänna pänna ska dansa Lindy Hop. Det ska bli såååå kul!! Har verkligen saknat det! Nej nu stängs ögonlocken på mig, måste sova, måste sova, måste sova.
Hörs kanske imorrn, om jag får nån tid. Ha de bäst och sov så gott!
kram på er


Kommentarer
Postat av: Charlie

Union= facket...Union square osv- kära du=)

Du får säga till henne att "join the union"! Så tror hon att du är en kommunist;)

2010-01-19 @ 13:16:32
Postat av: Sjögren

Du får ta och kopiera texten innan du publicerar den, så ifall den försvinner är det bara att klistra in den igen :)

Hahaha fan va kul, fuck it! hahahaha

2010-01-20 @ 00:30:20
Postat av: Jungner

Haha det måste ha låtigt ganska kul med facket ja!

2010-01-20 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0