Lindy Hop.

Idag har jag jobbat, 10:15 till 20:00. Jobbigt! Var helt slut efteråt, men då skulle jag skynda mig bort till Holborn där Hanna var och dansade Lindy Hop på Swing Dance Society. Hon tog en nybörjarkurs och jag skulle kika lite på kurserna efteråt för jag visste inte vilken nivå jag skulle gå nästa tisdag. Jag har känt mig lite trött de senaste dagarna så jag kände inte att jag orkade dansa idag. Efter nybörjarkursen var det en medel och sen en avancerad. Jag ska nog gå avancerad. Kände inte att jag skulle få ut nått av medelkursen... De flesta var ganska dåliga och dansade i otakt m.m. Inte för att de var asbra på avancerad heller men vi får väl se hur kul jag tycker att det är nästa gång. Det var i alla fall skönt att bara få höra lite Swingmusik igen =). Då 'sprätter det i bena', som pappa säger. Imorgon är både jag och Susanna lediga, vi får väl se vad vi hittar på, förhoppningsvis nått kul... Sov så gott!

Eftersom pappa verkade gilla låten som jag lade ut igår så bjussar jag väl på en annan idag. Denna gillar jag också skarpt =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0