Men hallå!!!

Nu får ni allt ta och kommentera mer! Jag skriver inte den här bloggen för att ni bara ska vara slappa och läsa utan att ge mig någon form av respons. Mamma, du brukade ju alltid skriva något litet, något du hade gjort under dagen eller så. Kan du inte fortsätta med det? Det är mycket roligare att få en kommentar där det står "Idag har jag städat, inget mer", än att inte få någon alls. Så nu tycker jag att vi ska ta och skärpa oss lite. Skriv en respons till något inlägg, och om ni inte har någon, berätta då lite om vad som händer där hemma.
Jag vill ha fullt av kommentarer i min inbox att godkänna när jag kommer hem ikväll =). Ingen kommentar är för kort eller fjantig, okej?
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!!

Ursäkta kanske är på sin plats här då;)

Här händer inte så mycket, jag är sjuk- IGEN=TRÅKIGT!

Findus ligger och skruvar sig här bredvid och han hälsar. Så, nu tycker jag att jag gjort min plikt för dagen, ha det! kram

2010-01-19 @ 13:08:45
Postat av: Anonym

Heeeeeeeeeeeeeeej! hihih :)

jag skulle oxå vilja bo i Hannas hus, låter väääldigt fint och dyrt! :P Xoxo

2010-01-19 @ 17:34:19
Postat av: Malin

haha ida tycker du vi är dåliga eller?

Det senaste två dagarna har jag haft herr och damprov, herr igår och dam idag. Det har väl gått ganska bra, bara lite små grejer som kunde varit bättre, lärarna är ju så jäkla noga. Har sista dagen i skolan imorgon, känns både bra och dåligt. Har fortfarande ingen praktikplats :(.

I helgen var jag ute med klassen, vi var på lipz :).

Mitt knä är helt konstigt svullet och blått och jag vet inte var jag har gjort? ska snart ut på en tur med längskidorna, skiter i knät.

Saknar ida och susanna jätte mycket!

2010-01-19 @ 18:34:18
Postat av: Morbror Steve!!!!!!

Hej Ida!

Det händer inte så mycket här i lilla Dingle.Men om du vill kan jag skriva om lite vardagliga händelser.Imorgon skall Kajsa och Kasper på Fridluftsdag i Möe-backen där dom skall åka skidor.(Inte så många nerfarter kanske).

Vi var hos din Mor och Far på Lördag kväll och åt en delikat fisksoppa,men chokladbiskvierna som Maria bjöd på var nog ett strå vassare.

Kenny har fått en ny lägenhet i Västra Frölunda som han skall flytta in i mitten på Februari.



Harebra!Steve.

Ps.Facket är nog the union på Engelska men det vet du nog nu.(Stå på dig Ida och bli så där Johanssonskt förbannad ibland för det kan hjälpa.Ds

2010-01-19 @ 18:50:59
Postat av: Maria

Hej. Känner mig träffad. Går in och tycker det är jätte-kul att läsa va du gör. Men tänker att jag kan svara en annan gång. Idag är jag ledig! Skulle ut och handla med Tove till Italien-resan. Långkalsonger och sånt. Men Tove är sjuk så det blev inget. Nu skall jag gå ut och gå med Marianne och sen funderar jag på att åka till Bellas och köpa nya köksgardiner. Ha det så bra. Kramar

2010-01-20 @ 08:38:17
Postat av: faster lena

Här är full rulle elin är på friluftsdag på kärn sjön . Linnea har börjat spela tvärflöjt det går jättebra . Här är det 1 minus grad nej nu får jag gå och hänga lite tvätt och städa lite ha en bra vecka. Flickorna och gubben hälsar.kram

2010-01-20 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0