Reklam.

Jag tänkte att jag skulle göra lite reklam för min vän och numera före detta kollega på Reiss, hon gjorde sin sista jobbdag i söndags för att göra karriär som sångerska, hon har precis fått jobb som "leadsinger" - huvudsångerska, i en tjejgrupp här i England och ska nu i helgen flyga till Jersey för att spela in lite låtar. Jag vill bara önska henne all lycka, jag vet att hon kommer slå stort för hon är helt fantastisk =). Även fast hon inte förstår svenska, haha!!! Good luck Dani!!!

Daniele Owen gör här en cover på Ave Maria:



Daniele Owen - cover på No One.


Visst är hon grym? Vill ni höra mer av henne? Hennes youtubekanal heter danieleowenmusic. Där finns det bl.a. covers på Halo, Russian Roulette och Telephone m.m.

Nu var kvällens lilla reklaminlägg gjort. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Majvor Andersson

Håller med, den tjejen har en härlig röst. Själv har jag varit i Vänersborg idag, skulle köpa lila gardiner till mig själv men kom hem med svartrutiga till Henrik. Typiskt.

2010-01-29 @ 19:20:04
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0