Svar.

Jossan skrev en kommentar till ett inlägg längre ner idag. Bra gjort btw! Alla andra: följ hennes exempel! (Mamma och Maria skrev oxå, tummen upp).
I alla fall så hade hon lite frågor som jag tänkte att jag kunde svara på i inlägget här istället, den viktigaste var väl kanske: Hur länge ska du stanna i London eller ska du bli en Londonbo for ever??

Svaret är: Ingen aning. Jag trivs för det mesta jättebra i denna staden. Människorna är trevliga och språket är roligt! Ibland längtar jag hem lite men oftast tänker jag inte ens på livet där hemma, inget illa ment asså ;). hihi! Jag blir förmodligen kvar här till sommaren, det kan bli längre, det kan bli kortare. Det skulle vara kul att vara här över sommaren för att kunna gå ut i klänning och bruna ben, att kunna ha picknick i Hyde Park och att bara kunna ta en kall öl (för mig blir det dock cider) på en pub en varm sommarkväll. Men på samma gång så är det ju på sommaren som det är bäst att vara på västkusten oxå... Jag vet inte. Det finns faktiskt inget bra svar. Jag tar det som det kommer. That´s my life now!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka undvika mina rumskamrater som sjunger karaoke till Britney Spears väääldigt högt ;). haha!! Inte går det så bra för dem heller :). Jag bara skrattar!!!
Hoppas ni får en fin dag! Kram

(Btw Jossan, Tack för att du tyckte jag var fin i håret! Vad roligt för Filippa! Ååååh, men gud vad härligt!!! Det kommer nog bli helt underbart! Vi ses den 20 feb på Lisbeths 60 års kalas då :)!)

Kommentarer
Postat av: jossan

Men gud vad kul att du kommer hem till festen, det är ju snart ju! Fick ju inte träffat dig sist! Och på festen skall jossan dricka för första gången på 2 månader samt strickt diet = askalas och dans, kanske kan vi få höra lite lady gaga och köra några gamla moves hehe Torgny hänger säkert på ;-)

2010-01-31 @ 18:13:22
Postat av: Ida

Ja det ska bli riktigt kul! =) Nää precis... Vi får ta igen det den här gången =). Haha!! Det får definitivt bli lite Gaga! hehe!! Pappa är säkert på... Ni får ju köra en favorit i repris!

Vad roligt att ni ska till Thailand förresten! Det kommer nog bli helt underbart! Vilken del ska ni till? =)

2010-02-01 @ 00:44:28
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: jossan

Vi kommer åka en vecka ungefär till krabi, sedan koh lanta och åka runt på lite olika öar, sedan sammanstrålar vi med mamma på deras paradisö som heter Bulon, ligger nära malaysia, där skall vi bo med dem i 2 veckor, över jul och så. Skall bli underbart, men först en underbar sommar :-)

2010-02-01 @ 18:24:58
Postat av: Lisa

ni måste komma hem i slutet på sommaren till min födelsedag. jag och emmy har redan börjat planera och de kommer bli årets grymmaste 40 års party! vi kommer bland annat bjuda på lite lättklädda överaskningar ja tror ni kommer gilla;)

2010-02-04 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0