Sverige.

Sverigeresan var en kort, snabb och trevlig visit.

Jag träffade mormor, och Louise och Malin på måndagen. Mycket trevligt! Har saknat dem alla tre!

På tisdagen var vi hemma hos Matte och Jossan i deras fina hus på Dåveland där vi fikade med Matte, barnen, Lisbeth och Torbjörn. Vi spelade oxå WII. Superkul! Bowling.
Sen var jag borta och sa Hej hos Lisbeth och Gösta.
Efter det var jag i Munkedal och tog sprutan.
Därifrån åkte jag direkt hem till farmor och farfar där vi åt korv med bröd och mos med mamma, pappa, Lena, Arne, Elin och Linnea. Gott!
På kvällen träffade jag Charlotte en sväng så att vi kunde catcha up lite om våra diverse resor och äventyr. =)

Onsdagen började med en snabb visit hos Maria och Ingemar för att säga Hej.
Ännu ett besök hos mormor där vi oxå träffade Ann-Britt :).
Efter detta kom Lisa och Louise en sväng och vi bara umgicks och uppdaterade varandra om allt som hänt under de tre månader som jag har bott i London.
Kl 17:45 körde mamma och Lisbeth ner mig till säve igen, där fikade vi och sen gick jag in och satte mig vid gaten och läste innan jag steg ombord på planet.

I övrigt var det väldigt kallt, snöigt och isigt.
Alla ni som jag inte hann träffa! Vi får ta det nästa gång jag kommer hem. Då blir det förhoppningsvis lite längre så att jag inte behöver stressa runt som en galning som jag gjorde denna gången. Det blir trevligt!

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på det svenska vinterlandet här men jag hittar inte kamerasladden =). Tar det någon annan dag! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0