Tebax i London.

Då var man tebax igen. Kom natten mellan ons-tors. Flygresan gick bra, jag satt bredvid en brittisk familj, deras 2 åriga son var hur skön som helst, pratade massa med honom ;). haha!! Efter ett tag lutar sig pappan fram och säger till mig: "How come you speak better english then most british people?". haha!! Jag bara: öööh, vet inte. =) haha! De va ju snällt sagt iaf. Tog bussen in till London och var väl hemma i lägenheten vid 00:30. Igår jobbade jag, det var där för som det inte blev något bloggande. Fick ledigt från jobbet idag, så ska bara ta det lugnt. Efter detta korta men snabba inlägg ska jag nu se på lite Vänner och så blir det lite uppdatering om vad som hände i Sverige sen =). Ha de!

Kommentarer
Postat av: Majvor Andersson

Så bra att det fungerade när du skulle tillbaks till London, jag blev riktigt orolig när jag såg bilder från England hur dom putta bilar och de sa att skolorna var stängda, även hade ju många flygturer ställts in. Här blir det bara kallare och kallare -23 i bilen nu kl 17.00. Trevlig Helg Majvor

2010-01-08 @ 17:12:25
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0