Vi är ju alltid 21 annars...

Gårkvällen blev väldigt underlig... Jag vet inte om vi bara hade världens otur eller om det bara är Clapham som är konstigt. I alla fall så tog det först en ganska lång stund att ta sig dit, vi var tvungna att byta tube några gånger och sen gå en bit. När vi väl kom fram till klubben så kom vi inte in, de sa att det var för att vi inte hade fyllt 21 men det har ALDRIG vara några problem förut, vi går alltid ut på ställen där man måste vara 21, på det här stället använde de det som en ursäkt för att de inte kunde ta in mer folk. De sa oxå att alla tjejer (som var över 21) kommer in men att killarna måste stå på gästlistan (så är det dock ofta i det här landet, inte direkt nice). Bara en massa struntprat i detta fallet! I alla fall så gick vi vidare och försökte hitta nått annat ställe (vi kände oss oxå ganska dumma eftersom killarna var 23 och 25 och hade ju kommit in på de ställena som var 21 annars). Tillslut gick vi in på nått ställe som hette Infernos eller nått. Stället var helt enormt!!! Jättestort! Två jättestora våningar och massa dansgolv m.m. Musiken var dock lite sådär, spelade en del 80-tals hits m.m. Maya gillade det inte, hon ska ju ha House eller RnB ;). I alla fall så var nog kl 1 innan vi äntligen kunde komma igång och ha kul och dansa. Kvällen blev väl helt ok tillslut antar jag. Vi var hemma vid 4:30 imorse, så nu är jag ganska trött.

Nu ska jag snart ta mig en promenad i Hyde Park i det fina vädret och sen ska jag ta en dusch och åka till Hanna för "Friends" maraton =). Wiiiiieee!!!
Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0