"Wizard of Oz"

En bättre uppdatering kommer komma när jag har tid och orkar. Nu sitter jag hemma hos Hanna i Putney och kollar på Trollkarlen från Oz med Susanna, Hanna och Maya. Jag har jobbat, jobbat, jobbat och åter jobbat hela dagen, och mer jobb blir det, så detta är skön avslappning.
Jag träffade Emma "i Ed" som jag kallar henne ;) i torsdag. Vi gick ut en sväng efter jag slutat jobba, vi gick till en närliggande pub och tog en öl och en cider. Det var trevligt! Vi hade mycket att catcha up om.
Förresten så gjorde jag ett goldnumber idag på jobbet =). Ett "goldnumber" innebär att man servar en kund som köper saker för mer än 500 pund eller 1000 pund, då får man lite extra pengar, självklart får man mer pengar ju mer kunden köper för. Min kund köpte saker för 834 pund(!!!), är jag inte gryyyym på att sälja så säg??!! ;) hihi!
Nu ska jag återgå till filmen =). Ha de! Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Det har varit en vacker dag med -2 grader och sol. Vi har grejat hemma kört ved, städat, handlat och tvättat. Jag och Lakrits har promenerat med Majvor, Maggan och Pricken.Jag rättar böcker och vi ser på TV bl.a. stjärnorna på slottet med Tommy Körberg och reprisen på Skavlan. Känns bra att Lakrits fick en promenad, det blir ju sällan nu när jag åker så mycket skidor. Kul att du träffade Emma i Ed! Många kramar mamma och pappa

2010-01-23 @ 22:41:17
Postat av: Sanna

Oh.. Fan va gött att du fick sålt så mycket till den kunden! =)

2010-01-23 @ 22:44:10
Postat av: mamma

Förresten läste i Bohusläningen att Bohusbuggarna ska sätta upp"Swing it magistern" på Östraboteatern. Annika Olsson och Charlotte i din gamla klass uttalade sig och var med på bild. Så var det bilder från Bruksskolans vasalopp. Kramar mamma och pappa

2010-01-23 @ 22:45:40
Postat av: Lisa

heej! har jobbat en del så och hade mycket att ta i gen i bloggen så de va roligt att läsa. här hemma händer inte så mycket spännande. förra helgen lyckades ja Lotta och Emma ta oss in på Mortens haha men de va inte mycket bättre där än va de e på övriga ställen i Uddevalla(De känns så patetiskt att berätta för er när ni går in på så måna coola ställen där). i dag har ja åkt skidor och de va kul förutom när ludde varva mig men ja skyller på skidorna ;) hej svej :)

2010-01-24 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0