Wooooohooooo London Baby!

Gud vilken rolig kväll igår!! haha!! Det var helt stört hur mycket folk det var på gatorna. Det var stora massor som bara flockades och skrek och ropade, grymt! Klubben/baren var oxå askul!
Kvällen började hos Maya för hennes "föräldrar" är i Frankrike över nyår. Det var jag, Suss, Frida, Maya, Josephine (Mayas syrra), Alex, Sam, Carlos, Michael och en massa andra människor... Trevligt var det! Vi hade lite "preparty". Kul! Sen tog vi tunnelbannan till Embankment och gick till "Motions" (klubben). Det var precis vid London Eye där alla fyrverkerierna var =). Vi dansade som galningar, skrek som galningar och dansade lite till :). När de spelade ABBA blev vi som galna men efter allt dansande (och 12cm höga klackar) så var mina fötter så ömma att det brännde under dem, jag kunde knappt gå, så vid 3 tog vi tunnelbanan (som var öppen hela natten, och gratis, under nyårsafton) hem. Slutade kvällen med att käka pizza hemma i lägenheten. Myyyyyyyyycket trevlig kväll!
London is awesome baby!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Swing it Magistern

Åh, jag såg bilderna på fejjan, grymt avis!!!! Ni verkade verkligen ha en helkväll!

2010-01-01 @ 17:36:06
URL: http://hannaslondon.blogg.se/
Postat av: mamma

Synd att vi inte är vänner på fejjan så vi kan se dina bilder. Kul att ni hade så roligt. Vi hade en trevlig men relativt lugn nyår tillsammans med våra goda vänner. Idag har vi varit på promenad med korvgrillning och på kvällen var vi hos farmor och farfar. Många kramar mamma och pappa

2010-01-01 @ 22:20:43
Postat av: Majvor Andersson

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet, det tog sin lilla tid att köra och när jag kom mitt i vår backe stod det 4 rådjur där som vägrade att flytta på sig, mycket vackert men det var för mig att backa ner igen och börja om från början, när jag kom upp igen stod det ett kvar, då tänkte jag att jag kör på dig men som tur var flyttade det på sig.

Jag planerade helgen när jag åkte hem jag tänker SLAPPA men vi får se hur det går. Ha De Majvor

2010-01-01 @ 22:59:21
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Lisa

nu blir ja sjukt avis på er!!

2010-01-06 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0