Zzzzzzz.

Nu sitter jag här framför datorn, med rumpan nertryckt i vår ganska fula blåa soffa. Jag är jättetrött!!! Jag tänkte igår när jag kom hem från Hanna att jag skulle gå och lägga mig direkt så att jag kunde få 9 timmars sömn, men se nää, det blev inte som planerat... Det slutade med att jag och Suss låg och diskuterade en massa olika saker, bl.a. religion, och det var så intressant och kul att vi bara blev piggare. Trots att jag hade världens ångest över att behöva gå upp tidigt (8.45) så kunde jag inte sluta, jag kom bara på nya saker att säga hela tiden och samma för Susanna... Det slutade med att kl var efter 2 på natten när vi äntligen tog tag i oss själva och förbjöd oss att prata mer, detta resulterar nu i att jag känner mig trött och grinig efter bara 6 och en halv timmes sömn denna natten och 6 och en halv natten innan. Men det var det värt för diskussionen var så intressant =).
Nu måste jag skynda mig och göra mig iordning för att åka till jobbet. Jobbar 10:15-19:50 idag.
När jag kommer hem ikväll ska jag ängna ett helt inlägg åt Hannas fantastiska hus. Det var helt stört vad fint det var!!! See you then!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0