Ben & Jerry's - the best painrelief...

... after ibuprofen of course. ;)
När jag gick hem från bussen förut så svängde jag in på nån liten kiosk längs vägen och köpte glass för 50 spänn(!!). I remember a time when it was only £1.99, runt jul nångång, de va tider det ;), Men ska man ha den bästa glassen så får man punga ut. Älska "Chocolate Fudge Brownie"! Jag har Harry Potter maraton med glass och försöker att inte tycka allt för synd om mig själv :). Snart ska jag nog sova dock. Hur är det med er där hemma?


Kommentarer
Postat av: putney f.t.w

ÅH. Jag skulle inte banga på en BJ nu alltså. Vad sägs om Vänner-marathon med glass i biorummet när jag kommer hem från la france?! OM mitt jack i pannan har försvunnit förstås......... ;)

2010-03-30 @ 22:50:43
URL: http://hannaslondon.blogg.se/
Postat av: sandra

gott gott gott :) Skickar du lite till mig :D Det är bra hemma :p malta kanske itne är hemma :S haha.. Men här skiner solen och de tär jätte varmt och skönt idag :) Ha det bäst, kram!

2010-03-31 @ 18:10:11
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0