Dag 2 - Madame Tussauds


Jag och Morgan.


Louise och grabbarna ;).


Jag och Orlando Bloom.


Johnny!!


Jag och Will e ascoooola! :P


Jag och min mentor Steven Spielberg ;).


Jag, Sherlock Holmes (Robert Downey Jr) och Louise.


Shrek är supermysig att krama :).


Jag och Robin Williams.


Jim diggar Lollo ;).


Jag och David förbereder oss för att dansa en runda Lindy Hop. :P


Jag gick och sa Hej till min gamla kompis Camilla som jag träffade förra veckan :).


Malin, Robbie och jag =).


Malin och Britney ler som bara den =).


Leona och jag rockar som bara den på Britneys prisutdelning! XD


Sen träffade jag på en man som jag ogillar starkt.


Och en som jag om möjligt ogillar ännu mer, ordet hatar används även här, tog en chans
att slå lite på honom.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väldigt vad ni frotterar er med kändisar. Vi var ju också på Madame Tussauds men tog inga kort. Det är väl kanske det som är grejen. Vi har inte sett några kändisar i Dingle men väl en liten nyfödd Noel 2 veckor. Mycket söt! Storebror William härjade omkring körde traktor och sköt gosedjursälg med leksaksgevär. Det hade även blivit tillökning bland fåren. Idag föddes två små söta lamm, Folke och Betty. Jag planerade att åka skidor men Tove smsade att det var isigt, barrigt och bakhalt så jag tog en promenad med Lakrits i stället. Torgny har ont i nacken och är förkyld med feber. Jag har lite ont i örat, va´tusan nu det är!? Annars är det bra säger vi martyrlikt! Kramar mamma och pappa

2010-03-14 @ 21:29:24
Postat av: mamma

By the way. Jag tycker att Malin och Britney är riktigt lika! En fråga. Vad är det som händer när jag skickar kommentar? Det kommer upp två ord i svårläslig stil som jag ska försöka utläsa och skriva av för att inlägget ska godkännas. Så har det varit de senaste veckorna. Är det något som du känner igen? Kram

2010-03-14 @ 21:32:58
Postat av: Ida

Mamma vad söt du är! "Det kommer upp två ord i svårläslig stil som jag ska försöka utläsa". Haha!! Jag vet inte varför det har kommit upp just nu men det har med spam att göra tror jag, du måste bevisa att du inte är en dator typ, tror jag... :). Äääh, jag försökte bara låta smart, har ingen j*vla aning ärligt talat, jag är asdålig på datorer :). Haha! Bara skriv i dem kvinna!!! Haha!!! Saknar er!! kram

2010-03-15 @ 12:26:16
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0