Dagbok.

Nu har jag precis skrivit dagbok (på datorn då). Kom alldeles nyss på att det nog kunde vara en kul och bra grej. Både så att jag får skriva av mig alla känslor som jag inte kan uttrycka i telefonen och här i bloggen, för att det är kul att läsa senare i livet och för att jag känner att jag behöver öva på min svenska stavning. Den har blivit riktigt dålig på sista tiden. Jag som brukade vara så duktig. Jag antar att det beror på att jag aldrig läser och nästan aldrig skriver på svenska. Dumt egentligen! Susanna kan oxå intyga om att det är sant att jag har blivit sämre på att stava, brukade fråga henne om de mest enkla orden, gjorde henne galen. Haha!!
Okej, nu börjar jag bli riktigt trött och klockan är ju bara kvart över tio här, men som sagt så gick jag ju upp 06:40 och det klarar inte "Miss behöver 10 timmars sömn annars är hon ett levande lik". Vill verkligen sova nu, känner mig helt borta, ögonlocken är tung som ett berg och munnen är torr som en öken... Måste sova, måste sova! Vill bara gå ner till min mjuka säng och lägga mig, men får nog vara uppe i minst en timme till i alla fall. Suck*. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0